הצעד העסקי הכי חשוב שיש: בניית ספר מותג ולוגו מקצועי
מגיעה לעסק שלך הזדמנות אמיתית לממש את הפוטנציאל המלא שלו on-line
עם המומחים למיתוג ובניית ספר מותג ולוגו של 18דיגיטל
לוגואים יוצרים סביבנו עולם מרתק וצבעוני. הלוגו של כל חברה ממתג אותה, הופך לסמל אחיד שהקהל הרחב מקשר לחברה ולשירותים אותם היא מציעה.
יחד עם הלוגו, לכל חברה יש קו עיצובי מנחה - החל מעיצוב המסמכים וכלה בקדימונים לסרטוני החברה, הכל צריך להתאים למיתוג הויזאולי שלה.
ניתן לחשוב על דוגמאות רבות: אם מדובר בבורגראנץ', הוט או סטימצקי, כשנאמר שם המותג, הדבר הראשון שחושבים עליו הוא הלוגו שלו והצבעים המאפיינים אותו.
סמלים וצבעים נחקקים בזיכרון של הקהל ומסייעים ביצירת תחושת קרבה והכרות עם המותג שלכם.
ולכן, יצירת מיתוג ויזואלי איכותי היא משימה רצינית
חברות שמעוניינות לעבור תהליך מיתוג זקוקות להרבה יותר מעיצוב חד פעמי.
לוגו וקו עיצובי איכותיים נולדים בסופו של תהליך חשיבה ארוך, היכרות הדוקה עם המוצר והתאמה לצרכים ולחזון של כל חברה.
פינות שחשוב לסגור בצורה חד משמעית בתהליך המיתוג:
קהל היעד: השפה העיצובית משתנה בין תקופה לתקופה ובין דור לדור. בהסתכלות על ה"אבולוציה" של סמלים ניתן לראות הבדל עצום בין המיתוג שהיה פופולרי לפני 50 שנים ובין האופנות העיצוביות במאה העשרים ואחת. השימושים בפונטים, צבעים ואפקטים חייבים "לדבר" אל קהל היעד ולגרום לו לראות אתכם כמיוחדים, חדשניים, ובולטים על פני ההיצע הרחב שקיים בשוק.
שלבים בבניית המיתוג הם: עריכת סקר שוק, הגדרת הקהל ובחירת קו עיצובי מותאם.
הקפדה על איזון בעיצוב: בבניית שפה גרפית יש לאזן בין הצורות והצבעים, הגדלים והקומפוזיציות. לוגו חייב לבלוט לעין ולהעביר את המסר שלו לתת המודע של קהל היעד. כך כל לקוח יתרגל לקשר בין הלוגו למוצרי החברה בטבעיות.
על כך עובדים המעצבים שלנו - יצירת לוגו ברור ונעים לצפייה שמותאם לצבעים ולקו העיצובי שנבחרו.
התאמה לפורמטים השונים: ביצירת המותג איננו מתייחסים ללוגו בלבד, אלא כוללים בתהליך זה את ההתאמה לכל הפלטפורמות הנדרשות. ניירת, כרטיסי ביקור, תבניות להעלאת תכנים לרשתות החברתיות, קו מנחה לאתר והתאמה לגלישה חווייתית בטלפון הסלולרי. זאת בנוסף לקבצים מיוחדים שמותאמים ברזולוציה ובפורמט לפרסומי החברה.
יצירת נוהל עתידי: יחד עם קבלת העיצובים עצמם, נעזור לכם להבין כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה. נדריך אתכם כיצד להטמיע תמונות ופרסומים בתבניות העיצוב, היכן מומלץ לשבץ לוגו ובאיזו פלטת צבעים להשתמש על מנת לשמור על שפת המותג ולהדגיש אותו.
את קבצי העיצוב תקבלו בקבצים פתוחים לשימוש בכל הפורמטים. כך העבודה בעתיד תהיה נוחה וברורה. קבצי הלוגו, קבצי המעטפות והמסמכים הממותגים וקבצי העיצוב של האתר - הכל יעבור לידיים שלכם ויסייע לעבודה חלקה ונעימה תוך שמירה על מיתוג אחיד.
תוך חשיבה יסודית על כל אחד מהצרכים הללו, נשמח לעזור לכם במשימה ולהתחיל ביצירת שפת המותג שלכם.