COST PER MIL - להבדיל מתשלום עבור קליק, פה ניתנת האופציה לתשלום על פי חשיפה, או במילים אחרות, כמות צפיות זו נקבעת לרוב על פי מדד של כמות צפיות מינימאלית לתשלום. קרא עוד
PAY PER CLICK - מדובר בתשלום עבור קליק. ישנן הרבה מודעות פרסום שעובדות בשיטת לחצת שילמת, מי שמשלם הוא כמובן המפרסם והסכום לתשלום נקבע בכל פלטפורמה שיווקית שונה ומשתנה בהתאם לקריטריונים שנקבעו ללקוח. קרא עוד
AdWords - פרסום מודעה במנוע החיפוש של גוגל, המודעה יכולה להגיע גם לאתרים שפועלים בשיתוף פעולה עם גוגל, המודעות הבולטות ביותר יהיו על פי גוגל בעלות החשיפה הגבוהה ביותר בתחומן. קרא עוד
AdSense - מה שנקרא שיווק שותפים, פה מתקיים עם חברת גוגל, חלוקה ברווחים בין בעלי אתרים שחשפו פרסומות של גוגל באתרים שלהם והתולדה היא שגוגל חולקת איתם את הרווחים מאותה מודעה. קרא עוד
Google Maps - מפות רחוב ומפות בעלות תצוגה אווירית. תצוגה לגולשים של כיווני נסיעה, הליכה ושבילי אופניים. גוגל מפות מאפשר לאנשים בכל העולם להתמצא בדרכים לאחר שהחברה ביצעה סריקה של מוקדי מסעדנות, אטרקציות וכתובות של בתי עסק ומגורים בעבורם. קרא עוד
WordPress - פלטפורמה לבניית אתרים, מערכת ניהול תוכן ומכירה ברשת, בניית אתר בוורדפרס מאפשרת קיומם של בלוגים, מידע פרסונלי ומוסדי, הקמה וניהול ידידותי ונוח של אתרי חנות עם סליקה וגלריות. קרא עוד