תוכן, תוכן, תוכן. המלך האמיתי, מילה שלו היא מילה.
מגיעה לעסק שלך הזדמנות אמיתית לממש את הפוטנציאל המלא שלו on-line
עם המומחים לכתיבת תכנים שיווקיים של 18דיגיטל
דמיינו לעצמכם עולם ללא תוכן. עולם בו האתרים היו רק תבניות המורכבות מתמונות וצבעים אך ללא שום טקסט. עולם בו הסוחרים בשוק היו מוכרים רק את המסגרת, בלי ציור השקיעה המרהיבה. מי היה רוצה לחיות בעולם כזה?
בעולם הדיגיטל שולטת האמרה כי "התוכן הוא המלך". האמרה הזו אולי נשמעת קלישאה אבל ניסיון של שנים בשיווק דרך האינטרנט מגלה לנו כי ללא תוכן איכותי ורלוונטי, תהליך השיווק נהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי.
כשאנחנו אומרים תוכן, למה אנחנו מתכוונים?
תוכן בהגדרתו הוא טקסט שנועד לייצר עניין אצל הקורא ולתת לו ערך מוסף. התכנים אותם אנו מספקים, נכתבים על מנת לחזק את המותג שלכם ברשת ולצבור קהל גולשים שיאהבו לקרוא את התכנים באתרכם, ובסופו של דבר יהפכו ללקוחות. איך עושים את זה?
בעזרת שני סוגי כתיבה עיקריים ניתן להעביר מסרים אל קהל היעד:
כתיבה שיווקית (CopyWriting) – הכתיבה השיווקית נועדה לגרום לגולש לרכוש מוצר או שירות על ידי הצגתם בצורה כזו שהם יעניקו את המענה לצרכי הלקוח בצורה הטובה והיעילה ביותר. כתיבה זו שימושית לקמפיינים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, לבאנרים, לדפי נחיתה וכמובן לדפי האתר שלכם. באמצעות קופירייטינג תוכלו להציג את המוצר דרך חווית משתמש טובה.
כתיבה אינפורמטיבית – תכנים שנכתבו בצורה כזו, יהיו פחות שיווקיים ויתנו יותר תועלת ללקוחות הפונציאלים שגולשים באתר. כן, אנחנו מדברים על מאמרי מידע, טיפים ומדריכים שיעזרו לקהל היעד שלכם בנושא מעניין עבורם.
לדוגמה, ניקח חברת יישור שיניים. החברה מעלה לאתר שלה מדריכים בנושאים שונים כמו לדוגמה: "כיצד לשמור על השיניים בצורה נכונה", "טיפים לצחצוח יעיל" ועוד. ממבט ראשון, זה נראה שהיא מנסה להרחיק את קהל היעד! היא הרי נותנת טיפים ועצות בחינם במקום שאנשים יבואו ויטפלו אצלה.
אבל אם נסתכל לטווח הרחוק, נוכל להבין כי המאמרים יעזרו להגדיל את מכירות החברה. הגולשים שמצאו את הטיפים והעצות יעילים בעבורם, ישמחו להמליץ על השירות לחברים ואפילו ללכת לטיפול בעצמם. זאת מכיוון שעצם החשיפה לתכנים שעזרו להם להתמודד עם בעיית השיניים, תגרום לקהל היעד לסמוך על החברה ולהחשיב אותה כמומחית בתחומה.
מכאן, ככל שתשתפו יותר מידע עם הלקוחות הפוטנציאלים, הם יעריכו אתכם יותר ויחשיבו אתכם כאוטוריטה בתחום.
כתיבת תכנים לקידום אורגני (SEO)
לכתיבת תכנים יש חשיבות קריטית בהצלחת הקידום האורגני. על המאמרים והטיפים שאתם מעלים לאתר, להכיל מילות מפתח שיקדמו אותו בתוצאות החיפוש. אם נמשיך את הדוגמא בנוגע ליישור שיניים, אזי המאמרים שהחברה תעלה לאתר שלה צריכים להכיל ביטויים כגון: "יישור שיניים", "טיפול שיניים", "צחצוח נכון" וכו'. זאת בכדי שכאשר גולשים יחפשו את הביטויים הללו במנועי החיפוש, מאמרי המידע ימצאו בתוצאות הגבוהות והגולשים יוכלו להיחשף לשירותי החברה.
את כל הדברים הללו, אנחנו מספקים לכם כאן
ב־18Digital תוכלו לרכוש שירותי כתיבת תכנים לדפי השירותים באתר, למאמרי מידע מפורטים וחבילת כתיבה כוללת לכל האתר, כולל משפטי הנעה לפעולה שיעודדו את הגולשים להשאיר פרטים ולהפוך ללקוחות קבועים. התכנים שנכתוב עבורכם יזניקו את האתר שלכם בתוצאות החיפוש ויגדילו את כמות ההמרות באתר.
למה אתם מחכים? הוסיפו לאתר שלכם תכנים איכותיים שיציגו אתכם מומחים בתחומכם.