#סיפורהצלחה הסיפור שלכם באינסטגרם
מגיעה לעסק שלך הזדמנות אמיתית לממש את הפוטנציאל המלא שלו on-line
עם המומחים לקידום וניהול חשבונות אינסטגרם של 18דיגיטל
האינסטגרם פרץ לחיינו לפני עשור ובשנים האחרונות הפך למעצמה אדירה. הפלטפורמה הזו מתבלטת בזכות הייחודיות שלה: התמקדות בתמונות בלבד. מעט מלל ודגש רחב על אסתטיקה חזותית.
באינסטגרם מדברים בשפה ויזואלית, והאימרה "תמונה אחת שווה אלף מילים" הפכה לחזון האפליקציה. הרשת הזו צמחה והגיעה לממדי פרסום ופופולריות אדירים. כך שאצל הדור הצעיר - האפליקציה נעשתה משמעותית כל כך והחליפה את פלטפורמת פייסבוק הותיקה.
300 מיליון משתמשים מדי יום הופכים את אינסטגרם לפלטפורמה שכל מפרסם שרוצה להגיע לקהל צעיר ועדכני חייב להציג את עצמו דרכה.
לאחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר לעסקים ואושייות אינסטוש שצומחים דווקא בזכות השימוש באינסטגרם. זו כבר לא אפליקציה לנוער בלבד. מדובר במערכת משומנת שיוצרת הד מטורף וכל אחד, בכל גיל, עם הכלים הנכונים יכול להרוויח ממנה ובענק!
הפיצ'ר המשמעותי של האינסטגרם הוא ה"סטורי". במסגרת זו מעלים הגולשים "הצצות" קטנות לחייהם: תמונות מסדר היום שלהם, האוכל שאכלו, חוויות שחוו וסרטונים קצרים על דברים שקורים להם ברגעים אלו.
הסטורי צבר פופולריות רבה והגולשים מבלים זמן רב בצפייה בסיפורים של חברים, סלבריטאים ומותגים שונים. המשמעות - יצירת חשיפה.
אינסטגרם זה החיים 🙂
היתרונות בשיווק אורגני באינסטגרם רבים, אך נמנה ברשותכם 3 נקודות חשובות:
- השימוש בתמונות יוצר פרסומים בעלי אופי קליל ונגיש יותר למשתמשים, ובכך עולה אפקטיביות החשיפה.
- פשטות הפלטפורמה מאפשרת להניע לפעולה בקלות רבה. בכמה לחיצות אפשר לפרסם תמונה שיווקית או לפרסם סטורי מושך תשומת לב שיאפשר לכם לספר על האירועים / המוצר שלכם. הפשטות הזו משחקת לטובת מפרסמים, שלא חייבים להשקיע בעיצוב באנרים או שלטי חוצות, אלא פשוט לצלם תמונה ולשגר לאוויר.
- ובואו לא נשכח לציין את הסטריית ההאשטגים שמטרתה לחשוף את בעל הדף העסקי ללקוחות פוטנציאלים ואת הגולשים למקד את הפיד שלהם בתחומי עניין שהם בוחרים. כך נוצרת חשיפה בסגנון של כדור שלג ענק.
אנחנו כאן כדי לעזור לכם למקסם את יכולות השיווק האורגני באינסטגרם
עיצוב דף אינסטגרם:
צוות מעצבי העל חלל שלנו, יסייע לכם בעיצוב עמוד אינסטגרם מושקע ואיכותי. שיכלול בתוכו את הBIO שלכם, לינקים חיוניים, Highlights מהפנטים.
משם נמשיך ליצירת תוכן איכותי:
נחשוב וננתח יחד אתכם: מהו התוכן שיסקרן את הגולש ויניע אותו לפעולה? כיצד נגרום לו להתעניין ברכישה דרך הסטורי או החשבון שלכם? אילו סוגי תמונות יעניינו את קהל היעד? תמונות של הצוות? של המוצר? או אולי תמונה מגניבה שאין לה שום קשר לתחום העיסוק שלכם.(מעניין נכון?)
רוצים לשמוע עוד? בא לכם להגדיל את החשיפה? מבינים שלהיות מותג כל אחד יכול? דברו איתנו!