קמפיין #ממומן הגיע הזמן להשקיע
מגיעה לעסק שלך הזדמנות אמיתית לממש את הפוטנציאל המלא שלו on-line
עם המומחים בהקמה וניהול קמפיינים של 18דיגיטל
מה זה קמפיין ממומן?
פתחנו דף פייסבוק עסקי, קישרנו אליו דף אינסטגרם וגם אותו הגדרנו עסקי. אנחנו מקפידים לפרסם פוסטים, לתייג שותפים לדרך, להוסיף האשטגים נכונים, שומרים על אחידות בשפה הגרפית.
האם עד פה הכל נכון?
התשובה היא כן! אם עד לכאן סימנתם בחיוב את כל מה שציינו, אתם פועלים מעולה.
והנה הגיעה השעה וחסכתם כסף לפרסום. איזה כיף! מרגש באמת!
איך ניגשים לזה? מה עושים? מה צריך בכדי לשווק נכון את הפוסט שלכם? יאללה , נעשה סדר.
אז בואו נבין מה זה פוסט ממומן?
מדובר בפעולה של העלאת פוסט בתשלום, אנחנו עושים את זה בכדי שפייסבוק/ אינסטגרם יחשפו את הפוסט שלנו לקהל נרחב, מעבר לקהל העוקבים הקבוע שלנו (וגם לו - אם רוצים), קהל שאנחנו בוחרים לחלוק איתו את הידע, הכלים, השירותים שלנו.
ופה אנחנו נכנסים לתמונה.. 🙂 עכשיו נצלול לעומק הדברים, על התהליך ומה בעצם כולל השירות.
מה חשוב בקמפיינים ממומנים:
קובעים מטרה: כאשר ניגש לבניית קמפיין ממומן, נרצה לדעת מכם בראש ובראשונה מהיא מטרת הקמפיין?
מה אתם רוצים להשיג בפרסום? מי קהל היעד שלכם? מה למדתם מנסיונות העבר (במידה והיו כאלה) לזה קוראים בניית קהל.
שנית, נכנס לדפים שלכם וננתח את הנתונים הקיימים, נדלה כמה שיותר מידע ממה שקיים אצלכם וכמובן אצל העוסקים בתחומים זהים/דומים לשלכם.
Business Manager: פייסבוק ואינסטגרם פתחו עבורנו צוהר של אפשרויות פרסום באמצעות שימוש בפלטפורמת Business Manager.
במידה ואתם רשומים אליה - מעולה! במידה ולא, אנחנו נדאג להוסיף את הדף שלכם למנהל המודעות. השימוש בביזנס מנג'ר ובכלל בקמפיין ממומן נותן לנו אופציות שיווק שלא מתקיימות בשיווק האורגני הקלאסי.
סוג הקמפיין: לרוב הבחירה בסוג הקמפיין נעה בין קמפיין חשיפה לקמפיין לידים. (במידה ויש לכם דף נחיתה/אתר אינטרנט עדיף להשתמש בקמפיין חשיפה שמניע לפעולת לחיצה על הלינק המצורף).
איך אנחנו מפרסמים?
באמצעות שתי דרכים עיקריות:
- תמונת פוסט בפיד. לזו אנחנו בוחרים את ההאשטגים הנכונים וככה מייצרים תנועה לצפייה בחשבון המפרסם.
- קטעי סיפורים בסטורי שמופיעים בין רצף הסטוריז של הגולשים. היום ניתן לפרסם ולייצר הנעה לפעולה, למשל על ידי פיצ'ר ה- Swipe Up באינסטגרם ישירות לאתר החברה / דף הנחיתה.
- אנחנו פועלים בהלימה בין הפלטפורמות להצלחה מייטבית!
את התכנים נתאים לאופציה הרלוונטית לפי הגדרת המטרה שביצענו בתחילת התהליך:
אם תרצו להגדיל את מספר העוקבים - נעלה פוסטים ותמונות שמייצגים את העמוד בשילוב אלמנטים נדרשים ואקט זה יגרום לחשיפת העמוד שלכם לקהל רחב.
אם תרצו לשתף שירות או מוצר - נעבוד אתכם על יצירת התוכן האופטימלי שיעודד את הגולשים באפליקציה ללחוץ על הקישור שלכם בסטורי.
יצירת התוכן והשקתו בקמפיינים מלווה בתקציבאים מנוסים, מומחי שיווק דיגיטלי, מעצבים ואנשי קריאייטיב שמתמחים ביצירת תוכן בולט, איכותי ומניע לפעולה.
תוך כדי תנועה, יחד נפיק מסקנות, נלמד את הנתונים ונתמקד בנקודות החוזק והחולשה של הקמפיין.
אז עד הקמפיין הבא שלכם. ניפגש בסטורי!